Споживання новин від Суспільного показує зростання, згідно з дослідженням, проведеним USAID-Internews.
Згідно з проведеним опитуванням, Українське Радіо зайняло лідируючу позицію серед радіостанцій, де слухачі найчастіше отримують новини.
Рівень споживання новин на платформах Суспільного Мовлення у 2024 році зріс у порівнянні з 2023 роком. Про це свідчать результати щорічного всеукраїнського опитування USAID-Internews "Українські медіа, ставлення та довіра у 2024 році", яке оприлюднила Міжнародна організація Internews Network.
Зокрема, з 1% до 5% збільшилась кількість українців, які дізнаються інформацію з ютуб-каналу та вайберу Суспільне Новини. А телеграм-канал Суспільне новини, як і минулого року, увійшов до десятки загальнонаціональних телеграм-каналів (зайнявши п'яту позицію), яким користувачі віддають перевагу для отримання новин.
Телеканал Перший збільшив свою аудиторію з 5% до 8%, що, за словами заступниці директорки Internews Network Оксани Майдан, є позитивним показником. "Це єдиний незалежний канал в Україні, який надає об'єктивні та справедливі новини", — підкреслила вона під час презентації результатів дослідження. Крім того, відвідуваність сайту Суспільне Новини також зросла, досягнувши 4%.
Очолило рейтинг радіостанцій, що транслюють новини, Українське Радіо. Цікаво, що його позиція покращилась на 18% у порівнянні з минулим роком, піднявшись з 21% до 39%.
Опитування виявило, що у 2024 році соціальні мережі залишаються ключовою платформою для комунікації та отримання новин. Telegram продовжує утримувати лідерські позиції, а використання YouTube зросло як у плані загального залучення, так і в аспекті споживання новин.
Нагадуємо, що 7 листопада Міжнародна організація Internews Network представила результати щорічного всеукраїнського дослідження, проведеного за підтримки USAID-Internews, під назвою "Ставлення українців до медіа та їх споживання в 2024 році". Це опитування охоплює питання медіаграмотності, вміння розпізнавати дезінформацію та інші аспекти взаємодії українців з медіа. Ознайомитись з отриманими даними можна за посиланням.
Дослідження під назвою "Стан українських медіа, ставлення та довіра в 2024 році" було проведено компанією InMind за замовленням міжнародної неприбуткової організації Internews Network, що реалізує "Медійну програму в Україні" за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Головною метою цього дослідження є аналіз медійних звичок українців, оцінка їхньої довіри до медіа та вразливості до іноземних інформаційних маніпуляцій і втручань.
Під час дослідження було опитано 3 000 р респондентів у містах України з населенням 50 000+ у Київській, Вінницькій, Волинській, Дніпропетровській, Житомирській, Закарпатській, Івано-Франківській, Кіровоградській, Львівській, Миколаївській, Одеській, Полтавській, Рівненській, Сумській, Тернопільській, Харківській, Хмельницькій, Черкаській, Чернігівській та Чернівецькій областях. Похибка вибірки не перевищує 2,5%. Були проведені очні інтерв'ю, а також фокус-групи та інтерв'ю з такими групами українців: мешканці невеликих населених пунктів, розташованих поблизу бойових дій; внутрішньо переміщені особи; військовослужбовці Збройних сил України; українці, переміщені до Польщі, Німеччини, Чехії, Італії, Іспанії, Литви, Латвії, Естонії, Великої Британії, Ірландії, Нідерландів, Румунії та Болгарії; мешканці тимчасово окупованих територій та/або територій, де точаться активні бойові дії (Луганська, Донецька, Запорізька й Херсонська області).
Інтерв'ю та фокус-групи здійснювалися в період з травня по липень 2024 року.