Google Meet тепер пропонує функції автоматичного запису, транскрипції та створення нотаток. — Delo.ua
Google представив оновлення для свого сервісу відеоконференцій Google Meet, які мають на меті спростити процес організації зустрічей та забезпечити збереження важливих даних.
Тепер адміністратори мають можливість автоматично налаштовувати запис зустрічей, генерувати транскрипції та створювати нотатки за замовчуванням для усіх нових зустрічей.
"Зустрічі записуються, якщо організатор не вимкне запис під час створення зустрічі або хтось не вимкне її під час зустрічі", - йдеться в повідомленні.
Організатори та співорганізатори мають можливість коригувати ці параметри безпосередньо через Календар або деактивувати їх під час проведення зустрічі.
Зазначається, що робити нотатки зустрічі буде штучний інтелект Gemini при умові, якщо організатор (або хтось інший з присутніх) не вимкне цю функцію під час зустрічі.
Ці нові функції дозволяють створювати артефакти для певних типів зустрічей, таких як дзвінки з продажу або наради, автоматично без необхідності ручного втручання. Учасники отримують сповіщення при приєднанні до зустрічі і мають можливість переглядати записи, транскрипції та нотатки після їх завершення.
Ці нові можливості стали доступними для корпоративних та освітніх користувачів Google Workspace з 8 жовтня 2024 року, хоча процес їх повного впровадження займе до трьох днів.
Нагадаємо, що в квітні Google анонсував нове оновлення для Google Meet, яке дає можливість користувачам безперешкодно перемикатися між різними пристроями під час активного відеодзвінка, зберігаючи при цьому з'єднання.