Огляд Suzuki Swift: які сильні сторони має цей компактний гібридний хетчбек?


Новий покоління компактного Suzuki Swift знову на українських дорогах. Фокус провів тест-драйв цього міського хетчбека і виявив, чому він може стати привабливим вибором для водіїв, які не шукають кросовер.

У період, коли популярність кросоверів досягає небувалих висот, компактні міські автомобілі В-класу на українському ринку стають все рідшими. Проте цей сегмент не зникає зовсім; навпаки, з'являються нові доступні моделі, серед яких – Suzuki Swift, що знову представлений в Україні у своєму оновленому поколінні. Саме з цим хетчбеком мала можливість ознайомитися редакція Фокусу.

Suzuki Swift відомий з 1984 року, проте відлік сучасної моделі ведуть від моменту її перезапуску в 2004 році. Новий Suzuki Swift четвертого покоління зберігає риси попередників на кшталт продовгуватих фар, високої віконної лінії та ліхтарів по краях кузова. Водночас хетчбек став оригінальнішим на вигляд і звертає на себе увагу в потоці машин. У нього широка решітка радіатора, виштамповки на боковинах і спойлер на даху.

Цікаво, що в стандартній комплектації Suzuki Swift 2024 вже оснащений світлодіодними фарами та 16-дюймовими легкосплавними дисками. Автомобіль можна адаптувати під власний стиль, вибравши двоколірне оформлення з чорним дахом. Хетчбек залишається досить компактним, навіть у порівнянні з іншими моделями В-класу.

Зазирнемо в середину. Інтер'єр нового Suzuki Swift отримав оновлення в оформленні, хоча деякі частини все ще виконані з жорсткого пластику. Планування салону нагадує про попередні покоління Swift, а також інші моделі бренду Suzuki.

Компактне триспицеве кермо має оригінальну форму з закругленими краями та обшите шкірою, а його обід оснащений зручними напливами для покращення зчеплення. Приладова панель виконана в класичному стилі з традиційними циферблатами, які розділені кольоровим дисплеєм. Варто зазначити, що на цей дисплей можна виводити не лише дані бортового комп'ютера, але й показники компаса, індикатор потужності або графічні відомості про роботу двигуна.

Усі моделі Suzuki Swift 2024 обладнані великим 9-дюймовим сенсорним екраном, який злегка нахилений у бік водія. Інтерфейс мультимедійної системи є надзвичайно легким у використанні, а також підтримує функції Android Auto та Apple CarPlay.

Для регулювання кліматичних умов залишили зручні фізичні кнопки, що дозволяють не відволікатися від керування автомобілем. Внизу є відділення для мобільного телефону, обладнане роз'ємами USB-A та USB-C. Проте було б бажано мати більше місця для дрібниць, оскільки бардачок невеликого розміру, а підлокітник не обладнаний боксом — замість нього тут розташований підсклянник.

Сідаємо за кермо. Посадка досить низька, хоча оглядовість від цього не страждає -- із цим у компактного Suzuki Swift усе гаразд, як і належить міському авто. Діапазон регулювань сидінь та кермової колонки достатній і зручне положення за кермом знаходжу швидко.

Передні сидіння вразили своєю пружністю та чіткою бічною підтримкою, що є рідкістю в сегменті В-класу. У всіх моделях Suzuki Swift 2024 сидіння також обладнані функцією підігріву.

Чим приємно здивував новий Suzuki Swift, так це простором на другому ряду. Мені за зросту в 176 см позаду не тісно -- коліна не впираються в спинку переднього крісла, та й над головою запас залишається. Хоча тут все ж комфортніше двом пасажирам, адже салон не дуже широкий.

Об'єм багажного відсіку Suzuki Swift є цілком прийнятним для компактного міського автомобіля: він становить 265 літрів у стандартному режимі та 980 літрів при складених задніх сидіннях. Завдяки невеликій висоті порогу, процес завантаження речей стає зручним. Під підлогою багажника розташована запаска-докатка.

В Україні новий Suzuki Swift представлений у добре укомплектованих моделях, без варіантів з мінімальним оснащенням. Базова версія GL+ включає в себе такі зручності, як кнопка запуску двигуна, кондиціонер, камера заднього виду, парктронік, датчик освітленості та система круїз-контролю.

Тестове авто у версії GLX має клімат-контроль та електропривід складання дзеркал. Між іншим, усі Suzuki Swift 2024 вирізняються непоганою комплектацією з безпеки: системи автоматичного гальмування, утримання в смузі руху, контролю "сліпих" зон і розпізнавання дорожніх знаків.

Наразі Suzuki Swift доступний лише з 1,2-літровим трициліндровим двигуном на 83 к. с., доповненим "м'якою" гібридною установкою. Це, звичайно, небагато, але хетчбек важить менш, ніж тонну.

Мотор любить розкручуватися і робить це доволі швидко. Оживає він після 3000 об/хв, а пікові 112 Н∙м доступні за 4 500 об/хв. Звісно, у міру зростання обертів двигун стає гучнішим, хоча шумним його не назвеш, та й вібрацій немає.

Варіатор досить непогано налаштований і прагне зменшити оберти для економії пального. Примітно, що з ним динаміка краща, аніж із механічною КПП -- 11,9 с до 100 км/год. Для міста її цілком достатньо, тим більше, що до 50 км/год розгін жвавіший. На трасі, звісно, обганяти важче, проте швидкість 100-110 км/год хетчбек спокійно підтримує.

Зате Suzuki Swift порадує економічністю. Заявлена витрата 5,1 л/100 км в міських умовах цілком реальна -- у нас вийшло 5,2 л на 100 км. На трасі хетчбек взагалі здатен споживати трохи більш ніж 4 л/100 км. Під час зупинок двигун глушиться, що також сприяє економії пального.

Компактний хетчбек Suzuki Swift вражає своєю керованістю. Рульове управління в ньому виявляється точним, інформативним і вельми чуйним. Цей автомобіль не лише вміло справляється з міським рухом (діаметр його розвороту становить всього 9,6 м), але й приносить справжнє задоволення від водіння.

Підвіска Suzuki Swift характеризується достатньою пружністю, що дозволяє автомобілю впевнено долати більшість нерівностей на дорозі. Завдяки таким налаштуванням та відносно широкій колії, хетчбек демонструє високу стійкість під час маневрів. Загалом, шасі здатне витримувати значно більші навантаження, і вже найближчим часом очікується заряджений варіант Sport, оснащений 1,4-літровим турбованим двигуном.

Шумоізоляція інтер'єру Swift вдосконалена, завдяки чому в салоні панує відносна тишина. Шум від шин починає відчуватися при швидкості 100 км/год, а звуки вітру стають помітними лише при перевищенні 110 км/год.

Новий Suzuki Swift продовжує залишатися досить доступним варіантом у сегменті В-класу. Ціна на базову модель GL+ з механічною коробкою передач починається від 720 000 гривень. Модель з варіатором має цінник від 809 000 гривень, а максимальна комплектація GLX вартує 859 000 гривень.

Suzuki Swift — справжній міський автомобіль. Його компактні розміри та висока маневреність роблять його ідеальним для урбаністичного середовища, а гібридна система забезпечує вражаючу паливну економічність. Незважаючи на свої невеликі габарити, він вражає простором всередині. Проте, було б цікаво побачити у моделі більш потужну версію, адже автомобіль демонструє відмінну керованість.

Related posts