З'явилася інформація про те, на що українці найчастіше використовують свої кешбек-накопичення.
ПриватБанк оголосив, що основними напрямками витрат клієнтів, які отримали кошти через програму "Національний кешбек", є оплата комунальних послуг, послуг інтернет-провайдерів, поповнення мобільного зв'язку та медичних послуг. Цю інформацію повідомила пресслужба банку.
Зокрема, згідно з інформацією, наданою банком, 45,1% клієнтів програми використовують кешбек для поповнення рахунків мобільних операторів, 35,5% – для оплати комунальних платежів, 7,8% – на інтернет-послуги, а більше 3% – на медичні витрати.
Відомо, що наразі більше 400 тисяч клієнтів ПриватБанку, які отримали цифрову картку "Національний кешбек", вже отримали приблизно 20,5 мільйона гривень у вигляді кешбеку за сприяння українським виробникам. Ці кошти можна використовувати для безготівкових розрахунків по всій території України.
Клієнти мають можливість використовувати свої кешбек-коштів для різноманітних послуг і товарів, зокрема:
оплату в закладах харчування;
оплату комунальних послуг, транспорту, мобільного зв'язку, медичних та спортивних послуг, кіно тощо;
придбання військових облігацій внутрішньої державної позики;
донати на Збройні сили України.
Програма "Національний кешбек" дає можливість українцям активно підтримувати ключові сфери життєдіяльності та економіки держави, при цьому зберігаючи комфортний доступ до безготівкових розрахунків у щоденних витратах.