Соціальна мережа X знизила свою вартість на 75% з моменту, коли керівництво перейшло до Маска.
Цю інформацію наводить Euronews, згідно з повідомленням Укрінформу.
Ця інформація міститься у звіті про розкриття інформації для фонду Fidelity's Blue Chip Growth Fund. Станом на липень фонд володів акціями компанії X вартістю 5,5 млн доларів. Коли Маск придбав соціальну мережу, Fidelity інвестував у неї 19,66 млн доларів. Наразі у звіті Fidelity загальна оцінка X становить 9,4 мільярда доларів, що менше чверті від $44 млрд, які Маск заплатив за соцмережу в жовтні 2022 року.
У зв'язку з погіршенням фінансового становища X, компанія приймає рішення про оптимізацію витрат, зокрема, планує перенести свій головний офіс із Сан-Франциско, Каліфорнія, до Бастропа, Техас.
Ціна акцій X фактично піднялася приблизно на 22% відразу після анонсу Ілона Маска про купівлю компанії, котра тоді носила назву Twitter. Проте, після низки суперечливих кроків Маска, включаючи радикальне рішення про ребрендинг Twitter в X, що передбачало зміну назви та логотипу, акції знову почали знижуватися.
Кілька фахівців у той час висловили свої побоювання щодо цього кроку, підкреслюючи, що бренд Twitter має таку значну впізнаваність, що його зміна може бути недоцільною.
Маск також кардинально змінив механізм верифікації на платформі. У Twitter раніше активні користувачі могли отримувати підтвердження статусу за допомогою синьої галочки, яка розміщувалася поруч з їхніми іменами. Після того, як Ілон Маск став власником компанії, він трансформував систему верифікації, перейшовши до моделі підписки. Тепер, щоб отримати синю галочку, користувачам потрібно оформити підписку на X Premium та сплачувати щомісячний внесок, замість того, щоб просто підтверджувати свою особу.
Ще одним із чинників, який суттєво вплинув на ціну X, став відхід рекламодавців, які покинули платформу через занепокоєння щодо контенту. У 2023 році такі компанії, як Apple, Coca-Cola та Disney, призупинили платну рекламу на X після того, як Маск підтримав антисемітський пост. Інші організації, зокрема Європейська комісія, Comcast, IBM та Світовий банк, також зняли свою рекламу через побоювання щодо мови ненависті та нацистських матеріалів на платформі.
Згідно з повідомленням Укрінформ, Верховний суд Бразилії ухвалив рішення, що соціальна мережа X повинна виплатити понад 5 мільйонів доларів у вигляді штрафів, перш ніж їй буде дозволено поновити свою діяльність у країні.