Протидія ядерним загрозам: валізки, аптечки та навчальні курси. Представниця Київстар поділилася, як компанія піклується про захист своїх працівників.
Наталія Харченко, очільниця адміністративного департаменту HR у Київстар, поділилася інформацією про заходи безпеки, які компанія реалізує у відповідь на російське вторгнення, яке триває вже третій рік.
"Щодо ініціатив, пов'язаних із безпекою співробітників, які ми реалізуємо, хотілося б зазначити, що наш підхід є комплексним. Ми надаємо працівникам не лише теоретичні знання, але й практичні навички для їхнього закріплення. Наприклад, у нас існує освітній портал, на якому ми створили великий розділ під назвою 'Обізнаний — значить захищений'. Цей розділ містить матеріали в різних форматах: вебінари, семінари та зручні пам'ятки, які можна роздрукувати. Це дуже корисно, адже навіть у разі відсутності інтернету або електрики ці матеріали завжди будуть під рукою", — зазначила Харченко 2 жовтня під час заходу NV Діалоги з NV, присвяченого темі майбутнього бізнесу у контексті війни.
Серед різноманітних матеріалів представлено також рекомендації щодо дій у випадку ядерної загрози, а також інструкції з надання першої медичної допомоги, наприклад, при опіках чи обмороженнях, підкреслила вона.
"Минулого року, поряд із нашою навчальною програмою, ми започаткували дводенний офлайн-курс з надання першої медичної допомоги. Під час цього курсу співробітники практикують навички один на одному, а також на викладачеві, в залежності від ситуації. Це дозволяє їм вже мати розвинені навички на випадок, якщо виникне потреба. Цей курс був обов'язковим для всіх працівників, що працюють у прикордонних регіонах, тоді як для інших він був доступний за бажанням. Ми навіть придбали тактичні аптечки, які є розширеними і дійсно здатні надати допомогу у критичних ситуаціях – як собі, так і колегам, якщо це буде необхідно," – поділилася представниця компанії Київстар.
Харченко повідомила, що 500 працівників вже завершили курс з надання першої допомоги, а лише за перші три квартали цього року навчання пройшли 200 осіб. Процес навчання триває.
Коментуючи питання ядерної безпеки, вона також розповіла, що, крім пам'яток, компанія Київстар залучила експерта, який допоміг скласти "протиядерну валізку".
"Ми надали всім співробітникам протиядерні валізки, щоб у разі необхідності вони були готові до використання. У мене вона зберігається в автомобілі, хтось тримає її вдома – кожен обирає зручне місце. Головне, щоб валізка завжди була під рукою," – зазначила представниця компанії Київстар.
Також Харченко розповіла, що в офісному приміщенні Київстару укриття на випадок повітряної тривоги розташоване на мінус першому поверсі і воно виглядає як робочий оупен-спейс з телевізорами, переговорними кімнатами, зоною колцентру, лаунж-зонами, опаленням та всім, що потрібно для роботи.