Фахівці автомобільного сервісу розкрили ризики, пов'язані з перегрівом гальмівних дисків - Авто bigmir)net
Водіям слід уважно слідкувати за температурою і регулярно обслуговувати гальмівну систему, щоб забезпечити безпеку на дорозі.
Для безлічі водіїв підвищене нагрівання гальмівних дисків після тривалих подорожей виглядає як звичне явище. Однак слід пам'ятати, що уникнути нагріву, який викликаний тертям між гальмівними колодками і дисками, практично неможливо. Важливо бути обізнаним про потенційні негативні наслідки, які можуть виникнути внаслідок перегріву цих важливих елементів автомобіля.
Про це повідомляє UAMotors.
Сучасні автомобільні гальмівні диски виготовляються з особливих високоміцних сплавів, що проектуються з урахуванням їх ефективності при температурах до 300 градусів за Цельсієм. У процесі виробництва використовуються леговані сталі та чавуни. Окрім цього, існують керамічні гальмівні диски, які здатні витримувати температури до 1000 градусів, але їх використання переважно обмежене спортивними автомобілями через високу вартість та складність у виробництві.
Однак навіть при помірному стилі водіння перегрів гальмівних дисків може призвести до того, що їх температура досягає 500 градусів. Це значно погіршує ефективність гальмування. Спеціалісти в автосервісах можуть визначити перегрів дисків за появою синюватих смуг на їх поверхні. Ці зміни впливають на коефіцієнт тертя і можуть призвести до аварійних ситуацій.
Також слід підкреслити, що коли автомобіль з перегрітими гальмівними дисками потрапляє у воду, різниця в температурах може призвести до деформації металевих елементів. Це часто проявляється у вигляді вібрацій керма під час гальмування, що свідчить про існування суттєвих несправностей.
Раніше ми інформували, яке з автомобілів – дизельне чи бензинове – швидше нагріває салон.